Bob de bouwer

27 oktober 2019 - Yass, Australië

Het is zondag dus rustig dagje en de uitgelezen kans om Bob de Bouwer te spelen.

Een paar weken geleden was ik al naar IKEA en de bouwmarkt geweest om een matras, hout e.d te halen.

Van te voren had ik al wat rondgekeken op internet hoe andere reizigers een bed in de auto hadden gebouwd en ik had al aardig een beeld in mijn hoofd. Maar dan de uitvoering.....

Ik stelde het steeds uit want het begin is altijd lastig maar vandaag was dan toch de dag.

Vol goede moed met een zaag en een boormachine en dan maar gewoon beginnen. En dat viel heel niet tegen. Voor ik het wist stond de basis en hoefde ik het alleen nog te versterken. Zie het eind resultaat in de foto. En uiteraard ben ik supertrots op mezelf.

Er moeten natuurlijk wel nog wat dingen bij komen. Denk aan een draagbaar gasstel, klamboe, iets ter verduistering en kratten om alles netjes op te bergen maar ik ben erg tevreden met het resultaat van vandaag.

1. Louisemulleman:
    27 oktober 2019
    he Bob de bouwer👍🏻 Hout ...het zit in je bloed ☺️ Wat ben je voor moois aan het maken ? Foto ...
  2. Nicole:
    27 oktober 2019
    Dat is mijn bedje voor het rondreizen
  3. Arminda:
    27 oktober 2019
    Ben heel benieuwd naar het eindresultaat 😃
  4. Conny van der Breggen:
    27 oktober 2019
    goed zeg. maar wat ga je doen met het bed in de auto? ga je straks weer verder trekken? en dan met de auto.
  5. Nicole:
    27 oktober 2019
    He Con, ik blijf voorlopig nog hier maar daarna is het plan om idd rond te trekken en je kan hier veel gratis kamperen en dan heb ik mijn bedje bij de hand.
  6. Nora Manuputty:
    27 oktober 2019
    Dat gaat je helemaal lukken hoor BOB...het gaat een leuk campervannetje worden👍
  7. Jolanda Monster:
    27 oktober 2019
    Haha geweldig resultaat, handige henriette 👌👌 ik zie het al helemaal voor me. Mama en Dineke lekker dutten, nog even een opstapje knutselen denk ik 😉. Kan niet wachten om tzt daar wat foto s van te zien 😜 veel plezier nog, zeker ook met de voorpret kusssss 😘
  8. Ilona:
    Idd handige harriet 👍💋
  9. Thea:
    27 oktober 2019
    Dat ziet er solide uit , toppie
  10. Louisemulleman:
    Ziet er top uit👌🏻
  11. John Bos:
    27 oktober 2019
    Leuk gedaan Nicole je eigen mini camper bouwen zo zie je maar handiger en creatiever dan je denkt veel plezier als je er mee ga rondtrekken we lezen de avonturen wel
  12. Joke:
    27 oktober 2019
    Goed bezig....lijkt me idd gaaf om rond te reizen in Australië. Knap gedaan hoor, je eigen bedje in elkaar timmeren! Zo zie je maar....je kunt het best zelf!!