I quit my job

2 november 2019 - Goulburn, Australië

Jaaaa spanning en sensatie......

Na een voorval eerder deze week heb ik besloten direct te stoppen met mijn huidige werk. Zoiets gaat niet over 1 dag maar is een opstapeling van kleine momentjes.

Ik was echt mijn draai aan het vinden en vond het werk leuk maar helaas ga ik niet zo soepel met mijn werkgever. 2 sterke persoonlijkheden gaan nou eenmaal niet altijd samen. En dat geeft niet maar uiteindelijk gaat het erom wat ik wil, daarvoor ben ik hier tenslotte. Ik vind het vervelend om hun in een lastige situatie achter te laten maar dat moet geen reden zijn om te blijven.  Ik ga er verder niet op in dat is niet gepast voor hier.

We hebben een goed gesprek gehad voor ik wegging en "No hard feelings" maar uiteindelijk moet ik doen wat goed voor mij is. Het is jammer dan het zo gelopen is, het was hard werken maar ik vond het oprecht leuk.

Nadat ik het besluit had genomen voelde ik me een soort opgelucht wat bevestigde dat het de juiste beslissing was voor mij. En na een kort gesprek met mijn collega Jo werd dit gevoel weer bevestigd.

Op het moment ben ik in Goulburn en verblijf ik Dave de hoefsmid die ik ken van de racebaan. Ik heb hier een paar dagen werk, een bed en een douche en wat tijd om over de volgende stap na te denken.

Nou dat duurde niet lang, besluit snel genomen. Ik twijfelde erg tussen een andere baan met de racepaarden of door reizen naar Byron Bay en daar in een restaurant o.i.d werken en te genieten van de "easy and relaxte vibe". Uiteindelijk gaat het, het laatste worden.

Ondanks dat ik het racen interessant vind en het me tof lijkt nog meer te leren is dat niet iets wat ik in de toekomst zou blijven doen. Het is leuk en makkelijk werk in te vinden maar zoals jullie me wellicht wel eens hebben horen zeggen "werken met paarden kan ik overal en altijd nog doen".

Ik kijk er nu al naar uit om te vertrekken naar Byron.

Ik sta achter mijn beslissing en volgende keer dat jullie van me horen nieuwe locatie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ilona:
    2 november 2019
    Het is wat het is, en als het niet is door naar een volgende uitdaging💋🌞😎👍
  2. Richard Vos:
    2 november 2019
    Als het niet jouw ding is.. op naar de volgende uitdaging!!! Je kan het.....😘
  3. Nicole:
    2 november 2019
    Ja precies, werk genoeg haha
  4. Marieke:
    2 november 2019
    Heel veel succes en natuurlijk plezier op je nieuwe plek, je moet doen wat voor jou goed voelt!🤗😘
  5. Liane:
    2 november 2019
    Je moet zeker doen wat jij wilt. Je bent daar om jouw leven te leven. Ben benieuwd wat je nu gaat doen. 💪👊
  6. Joke:
    2 november 2019
    Dapper besluit, jij gaat dit avontuur aan omdat jij graag wil genieten en dat moet je dan ook zeker doen!! Hoop dat je snel iets vind!! Succes.
  7. Helen:
    2 november 2019
    Verstandig en goed besluit! Gewoon voor jezelf gekozen👍🏻
    Succes met het vinden van een andere leuke baan🍀
  8. Nathasja:
    Het komt goed zussie 😘❤️
  9. John Bos:
    2 november 2019
    Verstandig Nicole gewoon je gevoel volgen op naar de volgende uitdaging geniet daar we lezen wel weer hoe het daar is succes
  10. Arminda:
    2 november 2019
    Goed gedaan, volg je hart !!!
    Veel succes en vooral plezier op je volgende bestemming. Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal 👋
  11. Marielle de Leeuw:
    2 november 2019
    Jammer dat het zo ineens afgelopen is, maar deze ervaring heb je in ieder geval in je rugzak.
    Maar super knap dat je voor jezelf hebt gekozen, je bent daar tenslotte om te genieten en ervaringen op te doen.
    Veel succes met je volgende ervaring en we horen wel waar je geland bent 😘
  12. Nicole:
    2 november 2019
    Bedankt Marielle, je leert overal weer wat.
  13. Marielle de Leeuw:
    2 november 2019
    Zeker weten, weer een nieuwe uitdaging 😊
  14. Kim & Michel:
    2 november 2019
    Goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Veel plezier in Byron Bay! Ik kijk uit naar je volgende verhaal 🤩
  15. Jolanda Monster:
    2 november 2019
    Top, goed gedaan 👍 geen irritaties op je reis. Weg wezen en op naar een nieuw avontuur. Ik kijk uit naar je volgende verhaal 😘😘
  16. Tamar:
    2 november 2019
    Succes met je nieuwe job, die vind je vast snel 💪👍😘
  17. Conny van der Breggen:
    2 november 2019
    knap van je. voor alle twee ook waarschijnlijk het beste besluit. op naar de nieuwe uitdaging.
    we horen weer van je.
  18. Nora Manuputty:
    Veel succes ermee Nicole 👍🏽😘
  19. Louisemulleman:
    3 november 2019
    Dappere beslissing 👍🏻💪🏻 Maar je moet voor je zelf gaan en dat siert je 😘 op naar je volgende uitdaging we horen snel