Naam:
Foto’s:
701
Video’s:

Over mij

In juni 2019 vetrok in naar Australië met een open ticket. Een reis die me tot zover mee heeft genomen langs hoogte en diepte punten. Die mijn gevoel bevestigd over wie IK ben.

Nee, het is geen reis opzoek naar mezelf. Ik weet al heel lang wie ik ben. Alleen betekent dat niet dat ik altijd mijn draai en plekje kan vinden. Wel is het een reis dit me helpt hoe ik me beste zelf kan zijn.

Wie ik ben is 1 ding, wat ik wil is een heel ander verhaal. Ondanks dat ik prima weet wie ik ben, hoe ik in elkaar steek en wat wel en niet voor mij werkt weet ik 90% van de tijd niet echt wat ik nou wil.

Ik leer onderweg steeds beter wat ik niet wil, dat is alvast een stap in de goede richting. En ook ontdek ik steeds meer dingen die ik wel wil. Of liever gezegd ik krijg een bevestigd gevoel over wat ik wil.

Want ook al weet je wie je bent dat betekend niet dat er geen ruimte is voor verbetering en zo probeer ik me in situaties te begeven waar ik gelukkig van wordt maar probeer ik ook mezelf uit te dagen een stap in het diepe te nemen, iets spannends te doen, of leren omgaan met een nieuwe situatie.

En zo vind ik mijn weg door dit prachtige land. Met ups ern downs en steeds een nieuwe les of een helder momentje. Opzoek naar hoe ik de beste versie van mezelf kan zijn en welke "middelen"ik nodig heb om dit waar te maken.

Gelukkig heb ik thuis een fantasctisch vangnet met vrienden en familie die er altijd voor me zijn en uiteindelijk maar één telefoontje hier vandaan zijn. En zonder hun support zou ik dit niet kunnen doen.

Over mijn reis

Mijn reis begon in Melbourne en langzaam aan heb ik mijn weg via verschillende stops richting het noorden van New South Wales gevonden. Daar kreeg ik gezelschap van mijn lieve mama en tante en zijn we terug naar het zuiden gereist inclusief Tasmanië.

Momenteel verblijf ik rondom Sydney met een leuke baan en verblijf waar ik weer wat kan sparen voor het vervolg van mijn trip en voor nieuwe avonturen.

Ik schrijf deze blog vooral om alles van mijn reis te "documenteren" en zo ook vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn ervaringen.

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

Australië, België, China, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, San Marino, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.