Een stapje uit mijn comfortzone (met video)

10 juni 2020 - Central Mangrove, Australië

Deze week eens wat anders dan een blog, ik heb namelijk een "vlog" gemaakt voor de verandering.

Ik probeer steeds een manier te vinden om met mijn oma's in contact te blijven. Nou gaat (video) bellen eigenlijk niet want het is super lastig om elkaar te verstaan zeker met 1 van de oma's. Toch probeer ik ze altijd te betrekken en ze op de hoogte te houden, zeker nu met de hele corona situatie en ze ook geen bezoek krijgen.

Zo stuur ik regelmatig een kaartje (helaas is die van laatst nooit aangekomen:( ), heb ik laatst een woordzoeker gemaakt en wel eens een berichtje voor ze ingesproken die mama dan mee kon nemen als ze op bezoek ging en natuurlijk foto's. Maar nu dus een "vlog" waarmee ik ze en jullie uiteraard ook een kijkje geef in mijn dagelijkse routine.

Ik heb er wel eens eerder aan gedacht om een video te maken maar ik vind het altijd heel "awkward" om mezelf te vinden laat staan terug zien. Na het afgelopen jaar af en toe video's ingesproken te hebben voor het 1 en ander durfde ik het nu dan toch aan om de hele dag met mijn telefoon mezelf te filmen.  En eerlijk is eerlijk ik ben superblij en trots op het resultaat.

Wel moet ik er bij zeggen dat ik deze "stap" waarschijnlijk niet gezet had zonder inspiratie uit onverwachte hoek. Ik stuitte vorige week namelijk op een soort gelijke video en was verrast door het resultaat.

Dus zo gezegd zo gedaan een week later daar mijn eigen video of vlog als je het zo wilt noemen.

Klik HIER om de video in YouTube te bekijken. (Werkt de link niet dan kun je hem ook bekijken bij mijn video's op deze pagina.)

Veel kijk plezier!

1. Helen:
    10 juni 2020
    Heel leuk om te kijken Nicole!
  2. Marielle de Leeuw:
    10 juni 2020
    Super leuk, niet alleen voor de oma's maar ook voor ons om te zien wat je allemaal daar doet.
    Volgens mij zit je wel op je plekkie daar.
    Dikke knuffel 😘
  3. Joke:
    10 juni 2020
    Zeker gaaf om even in jou leven te kijken. Top locatie zo te zien. Geniet ervan en maak zo nu en dan een vlog voor de oma's (en ons) 😘
  4. Jolanda Monster:
    10 juni 2020
    Superrrrr leuk om dit te kijken. Mooi daar zeg 😍 hard werken denk ik maar in zo n omgeving met heel veel plezier lijkt mij. Het gaat je goed schat, kussss 😘😘
  5. Liane:
    10 juni 2020
    Wauw, dat doe je goed zeg. Erg leuk om te kijken. Ziet er top uit daar.
  6. John Bos:
    10 juni 2020
    Gaaf gedaan Nicole schrijven foto's en nu vlogen was erg leuk om te zien toppie
  7. Louisemulleman:
    10 juni 2020
    Echt leuk gedaan en gaaf om te zien. Best wel druk zo’n dag indeling 😉 op naar de volgend film 👍🏻😘
  8. Thea:
    11 juni 2020
    Wat ontzettend leuk om te kijken!
  9. Nora Manuputty:
    11 juni 2020
    Leuk filmpje....goed gedaan zeg, filmdiva!
  10. Tamar:
    11 juni 2020
    Leuk om eens te zien en horen wat je doet! Mooi daar 👌