The end of an amazing roadtrip

13 maart 2020 - Saint Kilda, Australië

Zojuist mama en Dineke op het vliegveld in Melbourne afgezet en daarmee is het cirkeltje weer rond. De plaats waar ik 9 maanden geleden mijn reis door Australie begon.

Inmiddels veel gezien en veel meegemaakt.

Begonnen als Au pair in Melbourne, vervolgens op de Race stal in Yass, terug in de bediending en Lennox head en vervolgend op roadtrip met mama en Dineke.

Hieronder wat feitjes over de afgelopen paar weken;

•  Rond de 4500 km gereden volgens google.
  •  In 4 staten en 4 hoofdsteden geweest
  •  Dit gedaan te voet, met de auto, tram, bus, boot en helicopter.
  •  In 13 verschillende motels e.d. hebben verbleven.
  •  Er tussen de 3500 en 4500 foto's zijn gemaakt.
  •  Er 24 cappuccinos, 26 lattes, 27 long blacks , 1 tea, 3 chai's en 1 gingerbread coffee zijn gedronken.
  •  Er een extra tas vol met souveniers gevuld is.
  •  We onderweg 4 pluche vrienden aan ons gezelschap hebben toegevoegd
  •  We Kangaroos, walibies, pademelons, wombats, echidna's, pinguins, kookaburra's en een koala in het WILD hebben gezien. (En Dineke dolfijnen op de boot)
  • Dat er heel erg veel gelopen is
  • En last but not least natuurlijk heel veel gelachen

Jullie hebben vorige keer al over de start van onze roadtrip kunnen lezen. Maar aangezien de tijd en de dagen zo snel voorbij vlogen heb ik de rest uitgesteld tot later. Hieronder alsvast een sneak peak over wat jullie de komende weken nog van me kunnen verwachten.

• Sydney en Blue mountains
  •  Hume highway
  •  Melbourne (part 2)
  •  Tasmanie
    • Eastcoast
    • Bruny Island
    • World heritage national parks
  • Great ocean road

Voor komend weekend stond de GP van Melbourne nog op de planning maar helaas en begrijpelijk is die afgelast in verband met het corona virus. Op moment van schrijven zit ik nog in een hostel in Melbourne en ik zal 1 deze dagen via een mini roadtrip vertrekken naar mijn nieuwe bestemming.

Als laatste wil ik  mama en Dineke onwijs bedanken voor de fantastische tijd en  mooie en unieke herinneringen. Zonder hun was het niet hetzelfde geweest.

1. Marise:
    ❤️❤️❤️❤️
  2. Helen:
    💜👍🏻
  3. Ilona:
    13 maart 2020
    Aan jou te danken dat we deze bijzondere plekken zijn geweest.
    Veel gezien,veel gelachen en dierbare herinneringen gemaakt.
    Het was fantastisch. 💞🌟💋👍
  4. Marieke:
    13 maart 2020
    Wat een top tijd zullen jullie met elkaar gehad hebben! Op naar nog meer avonturen😘❤️
  5. Joke:
    13 maart 2020
    Moet een heerlijke tijd zijn geweest! Fijn dat jullie zo genoten hebben!
  6. Tineke van Bennekom:
    13 maart 2020
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, Nicole jij nog heel veel plezier gewenst op je verdere trip. Xx💗
  7. Arminda:
    13 maart 2020
    Wat een mooie tijd hebben jullie samen beleefd 🥰
  8. Nathasja:
    Cool 😁😁😁
  9. Marielle de Leeuw:
    13 maart 2020
    Volgens mij hebben jullie een SUPER tijd met elkaar gehad aan de verhalen te horen. We zijn benieuwd naar je volgende verhalen. Zal wel weer ff wennen zijn alleen, maar gaat vast weer goed komen.
    Veel plezier en doe voorzichtig 😘
  10. Liane:
    13 maart 2020
    Benieuwd naar je volgende avontuur.
  11. Sharon:
    14 maart 2020
    Klinkt heerlijk! Fijn dat jullie zo genoten hebben samen!
  12. Thea:
    14 maart 2020
    Wat een kostbare herinneringen hebben jullie gemaakt! Heel dierbaar, koester ze 😘
  13. Louisemulleman:
    16 maart 2020
    Wat een mooie tijd hebben jullie daar gehad met zijn drietjes 👍🏻😘
  14. Nora Manuputty:
    17 maart 2020
    Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad....iets om te koesteren.
    Op naar je volgende avontuur😘
  15. Jolanda Monster:
    23 maart 2020
    Superrrrr gaaf geweest, heb ik begrepen 👍😘