Welkom mama en Dineke.

17 februari 2020 - Lennox Head, Australië

Vorige week was het eindelijk zo ver om mama en tante Dien op te halen.

Onderweg naar het vliegveld ineens toch best wel zenuwachtig maar uiteindelijk viel het alles mee! Ik dacht dat er wel even emoties omhoog zouden komen van beide kanten maar het was eigenlijk gelijk heel vertrouwd. Alsof we elkaar 7 dagen niet hadden gezien in plaats van 7 maanden.

Aangezien ze landde in Brisbane zijn we gelijk nog even de stad ingereden en even lekker koffie gedronken en bijgekletst. Wat we van Brisbane hebben gezien was heel industrieel en kil maar dat kan dan ook net de wijk zijn die we inreden.

We hadden nog een paar dagen in Lennox waar ik de afgelopen 3 maanden gewoond heb en daar stonden natuurlijk wat uit stapjes op de planning. Een kleine samenvatting hieronder.

* Lake Ainsworth en Byron Bay (zie hiervoor eerdere blogs)

* Killen falls; een prachtige waterval met een uitdagende route ernaar toe. Uiteraard ook even onder aan de waterval gezwommen en door de vele regen stond er een pittige stroming. Foto's onder aan de blog.

* Whites Beach in Broken head. Een prachtig beschut zandstrand tussen de kliffen waarvoor een kwartiertje afdalen meer dan de moeite waard was. Wat mij betreft 1 van de mooiste stranden in de omgeving. Broken head heeft meerdere van deze pareltjes aan een gravel road langs de kliffen liggen.

* Trivia night in Shawsie Ballina. Een leuk moment voor mama en Dineke om een aantal van mijn collega's te leren kennen en de lachspieren en het Engels goed getraind.

En uiteraard hebben we een avondje heerlijk gedineerd op mijn werk compleet met wijn een lemon/lime/bitters, oesters, garnalen, inktvis, chorizo en frietjes.

Het waren heerlijke dagen wat uitstapjes afwisselend met lekker relaxen en wat bij kletsen.

Het was superleuk om alle mooie plekjes te laten zien en mama en Dineke mee op avontuur te nemen.

Ik moet eerlijk bekennen dat het even een paar dagen kostte om te wennen aan de hele dag in gezelschap door te brengen en uit mijn dagelijkse ritme te komen. Gelukkig is dat inmiddels aardig geluk en zien we een hoop moois onderweg.

Volgende stop is Hawksnest/Nelson Bay daarover van de week meer.

1. Thea:
    26 februari 2020
    Veel plezier en geniet van elkaar 😘
  2. Nathasja:
    Veel plezier met elkaar 😘
  3. Jolanda Monster:
    26 februari 2020
    Lekkerrrr genieten en op avontuur, veel plezierrr 👌😘😘
  4. Lucy:
    Wat fijn dat jullie zo genieten. Ga zo door 😘
  5. Joke:
    26 februari 2020
    Geweldig dat je moeder dit avontuur heeft geboekt. Quality time, maak er een mooie ervaring van!!
  6. Marielle de Leeuw:
    26 februari 2020
    Ziet er weer super gaaf uit Allemáál. Nu lekker nog even genieten met mama en Dienus ;-)
  7. Monique:
    26 februari 2020
    veel plezier en groetjes aan je moeder ! super voor haar om naar jou te reizen
  8. Helen:
    Geniet van elkaar
  9. John Bos:
    26 februari 2020
    Een mooie tijd met elkaar genieten
  10. Tamar:
    Geniet ervan! 😘
  11. Louisemulleman:
    26 februari 2020
    Geniet er maar lekker van met ze drietjes👍🏻😘
  12. Liane:
    27 februari 2020
    Lekker hoor genieten met zijn drieën.
  13. Arminda:
    27 februari 2020
    Ziet er gezellig uit, geniet vooral veel met en van elkaar !!!
  14. Nicole:
    27 februari 2020
    Allemaal super bedankt! Genieten doen we zeker!!!
  15. Ilona:
    28 februari 2020
    Alles is super hier, de mensen,het land en natuurlijk heeeeeel de dag samen met onze oudste.
    De eerste paar dagen als van ouds, elkaar in zijn/haar waarde laten,en daarna alleen maar genieten.❤💋🥰.
    En voor diegene die het niet helemaal snappen,met Dien is het altijd leuk en gezellig,❤