Verjaardag Down under

23 november 2019 - Lennox Head, Australië

Een verjaardag in de zon, dat is weer eens wat anders als je in November geboren bent. In het kader van je moet alles eens proberen kunnen we deze afvinken.

Maar voelt dat nou anders? Nee absoluut niet.

Je wordt nog steeds hetzelfde wakker, je wordt nog steeds gefeliciteerd, je telefoon ontploft en je drinkt een drankje.

Maar elke berichtje, elk kaartje en elke felicitatie maakt toch dat je, je steeds een beetje meer jarig voelt.

30 een nieuw hoofdstuk? Mwahh niet voor mij, dat nieuwe hoofdstuk begon een paar maanden geleden al en is hopelijk deel van een heel groot boek.

Dit jaar heb ik denk ik het grootste verjaardagscadeu ooit gehad! En op het moment van schrijven krijg ik weer tranen in mijn ogen... Niet omdat ik verdrietig ben, absoluut niet nee.

Omdat ik dankbaar ben dat ik zulke fantastische mensen om me heen heb die me altijd zullen supporten. Ook al zijn jullie zo ver weg. Dit is het mooiste cadeau wat jullie me konden geven.

Niet alleen omdat het een goed gevoel geeft iets voor het KWF te doen maar ook omdat jullie mij het gevoel geven dat jullie me steunen en achter me staan en dat betekent veel voor me. Het benadrukt maar weer dat ik door mooie mensen wordt omringd.

Iedereen onwijs bedankt beste verjaardag "for real".

Bye twenties and hello thirties😎

1. Suzanne:
    ❤❤❤
  2. Helen:
    Het is je gegund 💜👍🏻🍀
  3. Joke:
    23 november 2019
    Te laat, maar alsnog een heel goed jaar toegewenst!!
  4. Nicole:
    23 november 2019
    Nooit te laat en bedankt
  5. Nora Manuputty:
  11. Ilona:
    HVJ💋💕
  12. John Bos:
    23 november 2019
    Geniet ervan je heb het vetdiend
  13. Nicole:
    Bedankt John
  14. Jolanda Monster:
    26 november 2019
    Weer mooi je gevoel weten te omschrijven 👌 geniet van je dertiger jaren. Uit ervaring kan ik zeggen “ je sterkste jaren” kusssss