Mi casa

12 december 2019 - Lennox Head, Australië

Zoals ik vorige keer al aangaf heb ik een kamer gevonden en Lennox head boven op de heuvel.

Ik deel dit huis met 3 huisgenoten; Sam(uel) , Bryce  en Jeremy. Ja je leest het goed allemaal mannen haha maar dat past me wel. Allemaal ongeveer van de zelfde leeftijd.

Sam en Jeremy werken beide als aannemer/projectontwikkelaar en Bryce werkt voor de Ballina council. (Een plaatsje verderop)

Het grootste deel van de week  heb ik het huis praktisch voor me zelf aangezien ik in de avonden werk en de rest overdag.

Eigenlijk zijn we alle 4 best wel op ons zelf en doen ons eigen ding en als we behoefte hebben aan gezelligheid of iets dergelijks opperen we een idee, dan delen we een maaltijd, drinken een biertje of spelen pool. En nee niet in de pub, gewoon thuis in de woonkamer. Top aanwinst zo'n pooltafel .

Mijn vrije tijd vul ik wisselend  in. Soms lekker relaxt thuis en een andere keer een uitstapje of naar het strand om te surfen.

En over surfen gesproken, zelfs als de golven niet echt willen is het heerlijk om op het water te zijn, zeker als de dolfijnen je komen vergezellen. Laatste keer was er een groep van denk zo 8 dolfijnen met 2 baby's😍. Blijft supergaaf en onwerkelijk, ze komen zo dichtbij dat je ze bijna kan aanraken.

Zie mijn laatste video voor een kleine indruk van het huis.

1. Joke:
    12 december 2019
    Geweldig he...met de folfijnen om je heen. Leuk dat je een eigen plekje hebt gevonden. Geen bosbranden om de hoek??
  2. Nicole:
    12 december 2019
    Er zijn er heel veel maar gelukkig dichtbij nog geen meldingen gehad.
  3. Nora Manuputty:
    Klinkt weer super 👍🏽❤️!
  4. Louisemulleman:
    12 december 2019
    Lekker huissie hoor😄👍🏻 Echt gaaf lijkt mij met de dolfijnen☺️ Mis alleen wel een 🎄boom 😉😘
  5. Nicole:
    13 december 2019
    Ja klopt haha. De huiseigenaar heeft niet zoveel met kerst. Wou van de week een boom halen maar ze hebben ook geen kerstspullen🙈
  6. John Bos:
    12 december 2019
    Hoi Nicole ziet er gaaf uit daar mooie temperatuur ook zo te zien en fijn dat je een leuk huis met huisgenoten hebt in iedergeval ook fijne feestdagen daar
  7. Inge Brouwer:
    Ziet er goed uit Nicole.
    Inderdaad heel bijzonder dat die dolfijnen zo dicht bij komen. Lijkt mij fantastisch.
  8. Ilona:
    13 december 2019
    He schat filmpje van het huis mist🤭
  9. Nicole:
    18 december 2019
    Oops verwijders, zal even een nieuwe maken
  10. Jolanda Monster:
    14 december 2019
    Hahaha heerlijk hè, alleen maar mannen om je heen 😜 dit moet wel helemaal jou plekje zijn zo 👍 geniet maar Lekkerrrr van die top locatie daar 👍😘😘
  11. Marjolein:
    14 december 2019
    Wat gaaf met dolfijnen 😍 en de locatie ziet er ook top uit. 👍😊😘
  12. Monique:
    16 december 2019