Het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen

18 mei 2021 - Airlie Beach, Australië

Hellloooooo.......,

Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik ben inmiddels alweer 2 maanden in Airlie beach en heb de eerste maand vooral heel erg veel gewerkt om te sparen. Nu mijn uren wat zijn terug geschroefd geniet ik vooral van het leven in een hostel.

Het is de eerste keer sinds mijn tijd in Australië dat ik ervoor gekozen heb om voor een lange tijd in een hostel te "wonen". Iets wat ik nog graag wilde ervaren. Ik verblijf in een knus hostel op het moment waar iedereen elkaar kent. We hebben dan ook een hechte groep "long stayers" opgebouwd met allemaal verschillende achtergronden en toekomstplannen.

Onze dagen lopen uit een van werken, spelletjes avonden, volleybal op het strand, sightseeing, zeilen, movienights, familie dinners, uitgaan, verkleedpartijtjes en elkaar vooral heel veel met elkaar lachen. Het is 1 grote familie.

received_489568239147250     20210511_195858

Airlie beach zelf is een klein, levendig kustplaatsje ook wel "Heart of the reef" genoemd en de perfecte getaway naar de Whitesunday eilanden. Naast de lokale bevolking is er een hoop toeristme en komen er veel bachelor/bachelorette en verjaardagsfeestjes voorbij. Zoals ik al zei 1 groot feest.

Ik merk waar ik ook ga dat het even tijd kost om mezelf te settelen. Daarna begin ik me thuis te voelen, aan dingen te hechten maar ook sniek ik weer langzaam terug naar de dagelijkse sleur. Na 2 maanden voelt het alsof je ergens al een lange tijd bent. Het is dan ook goed dat na 3 'a 4 maanden ik steeds weer vertrek naar een nieuw avontuur. Vertrekken wordt steeds lastiger naarmate je ergens langer blijf en afscheid nemen wordt met de bestemming moeilijker.

20210501_193357      20210424_213454

ik voel me gezegend dat ik zoveel mooie mensen op dit avontuur heb mogen ontmoeten en een aantal daarvan heb ik dan ook voor altijd in mijn hart gesloten.

En dit herinnerd me aan iets wat ik een aantal weken geleden hier tegen iemand zei; Ik ben zo blij dat ik nu ergens ben waar ik mijn eigen, gekke zelf kan zijn zonder me bezwaard te voelen. En dat is een voorrecht dat we niet allemaal hebben.

Al met al een korte update waardoor ik me weer realiseer hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen met dit prachtige avontuur en de mensen waarmee ik het mag delen. Thuis zal altijd thuis blijven en ik mis jullie maar verleng mijn reis wel.

Ik hoop volgende keer weer inspiratie te hebben voor een leuke blog vol avonturen maar voor nu tot ziens.

20210507_180643     20210416_172218

1. Ilona:
    18 mei 2021
    Trots op jou,en mooi dat je het zo fantastisch naar je zin hebt, missen dat die ik onwijs,maar dat jij gelukkig is voor mij de wereld.HvJ❤
  2. Nicole:
  5. Nicole:
    Haha wie weet, wellicht een deal met 100% NL opzetten😂😉
  6. Nora Manuputty:
    18 mei 2021
    Wat een gezelligheid, geniet er maar van!
  7. Joke:
    18 mei 2021
    Geniet maar lekker, zolang het kan! Ik bewaar je tips.....wie weet kan ik ze nog goed gebruiken!
    Joke
  8. Nicole:
    20 mei 2021
    Als het er ooit van komt heb je de handleiding vast bij de hand
  9. Helen:
    Enjoy 👍🏻
  10. Marielle de Leeuw:
    18 mei 2021
    Gezellige boel zo te zien, geniet er van 😘
  11. Louisemulleman:
    19 mei 2021
    Wat heerlijk om te lezen dat het goed gaat met en dat je het zo fantastisch heb👍🏻🥳🥂 heerlijk geniet ervan 🤗😘
  12. John Bos:
    19 mei 2021
    Leuk om te horen en lezen dat het zo goed gaat en dat je het zo naar je zin hebt dat je gaat verlengen dus meer mooie verhalen
    Geniet er van
  13. Nicole:
    Ja ben er nu toch haha
  14. Jolanda Monster:
    20 mei 2021
    Heerlijk dat je het naar je zin hebt 😎geniet nog maar van alles wat op je pad komt 👍😘😘
  15. Nicole:
    Absoluut