Van Indonesië 》Melbourne 》Sydney 》Yass

14 augustus 2019 - Sydney, Australië

And the journey continued!

Na Indonesië was het tijd om verder te gaan richting Australië. Een korte tussenstop in Melbourne en dan door naar Sydney. Op het vliegveld was alles goed geregeld. Even op het bord checken welke gate en boarden dan maar. Althans als je bij de goede gate staat, STOM. Er bleken 2 vluchten om dezelfde tijd naar Sydney te gaan met verschillende maatschappijen. Ik als een gek dat vliegveld over van gate 2 naar gate 48, en net op het nippertje kunnen boarden, met een hartslag 200. Pfff.....

Vanuit heytvliegtuig al het opera huis kunnen spotten en dat maakte me erg enthousiast en gaf me het gevoel dat ik de goede keus heb gemaakt om weer op reis te gaan.

Toen ik aankwam in Sydney was het al donker en spits. Dit in combinatie met vermoeidheid gaf me niet een heel eerlijk fijn beeld en gevoel over Sydney. Maar goed ik was erg moe dus wat eten en snel naar het Hostel en een andere keer nog maar eens terug en deze stad met een frisse blik bekijken.

Na een nachtje slapen met de trein naar Yass waar ik werd opgehaald door mijn nieuwe werkgever. De 1e indruk was goed.

Eenmaal aangekomen gelijk meedraaien wat me iet wat overviel maar oke even schakelen en gaan. Er was nog een Duits meisje wat de volgende dag naar huis zou gaan en zei heeft me veel uitgelegd en verteld. Terwijl ze dit deed namen mijn twijfels flink toe. Zat ik hier wel goed? Is dit wel voor mij weggelegd? Wil ik dit wel?

Afijn een paar dagen later....., blijk ik hier helemaal goed te zitten. Het Duitse meisje zat hier gewoon niet op haar plek en was wellicht een beetje "onhandig" want ze gaf me zo'n ander beeld dan de werkelijkheid.

Dus de les van de week; Niet te snel oordelen en geef nieuwe situaties een kans. Stel jezelf open voor nieuwe ervaringen en ze zullen je eigen worden.

Allright, groetjes vanaf hier en later meer.

1. Thea:
    14 augustus 2019
    Wat fijn dat je je op je plek voelt. Valt toch niet mee allemaal. Zet m op meis en geniet van alles.
  2. Helen:
    14 augustus 2019
    Heel goed dat je t een kans hebt gegeven en veel plezier verder!
  3. Sebastiaan:
    14 augustus 2019
    Leuk om te lezen! Sydney is even anders als Melbourne idd! Geef het wat de tijd;) en vergeet vooral alles om Sydney heen niet!!! Bondi Beach, Coogee Beach (coastwalk ertussen) Manly, Colleroy, vooral lekker genieten!
  4. Tamar:
    14 augustus 2019
    Komt vast wel goed, veel plezier en geniet ervan!
  5. Nora Manuputty:
    14 augustus 2019
    Leuk weer van je te horen....werkze en geniet👍🏽❤️
  6. Lucy:
    14 augustus 2019
    Gelukkig dat je op je plek zit. Geniet ervan
  7. Louisemulleman:
    14 augustus 2019
    Weer mooi om te lezen👍🏻💪🏻 Dat je op je plekke zit. Wat een leuk huisje en wat een uitzicht 😳👍🏻
  8. Marjolein:
    14 augustus 2019
    Wat leuk om weer wat te lezen, leuk huisje en heel veel plezier.
  9. Ilona:
    14 augustus 2019
    Dus de eerste indruk is niet altijd de juiste.🙈❤💋HVJ
  10. Aletta:
    14 augustus 2019
    Jij kan alles💪🏻 Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb. 😘
  11. Arminda:
    14 augustus 2019
    Jeetje wat een reis, maar uiteindelijk op je plaats van bestemming aangekomen. Fijn dat je het gevoel hebt dat je op de juiste plek zit. Enjoy !!!!
  12. John Bos:
    14 augustus 2019
    Leuk om weer wat te horen reizen is vermoeiend maar van de nieuwe indrukken krijg jeweer energie het ziet er leuk uit daar veel succes en plezier tot het volgende bericht
  13. Marielle de Leeuw:
    14 augustus 2019
    Fijn dat je het naar je zin hebt. Veel plezier en geniet van al je ervaringen👍