Happy new year

9 januari 2020 - Lennox Head, Australië

En van de kerst rollen we zomaar het nieuwe jaar in.

De laatste 2 weken zijn enorm druk geweest op werk en ondanks dat de kinderen nog steeds schoolvakantie hebben loopt het met de drukte nu langzaam terug.

Oudjaars avond was uiteraard ook anders hier. Het restaurant bleef open tot 00.30 dus net voor de jaarwisseling heb ik uitgeklokt  en kon ik proosten met wat collega's. Ondanks het aftellen op tv bleef het wat mild. Enkele mensen omhelsden elkaar en wensden elkaar persoonlijk gelukkig nieuwjaar maar overal was het gewoon een grote toost.

Ligt mij wel niet zoveel mensen zoenen maar toch mis je dat "persoonlijke" stukje. Het grootste verschil was dat er geen vuurwerk was naast wat op tv uitgezonden werd en dat was heel vreemd en stil haha. Een hoop locals vierden de jaarswisseling op het strand in kleine groepjes.

Na de toost hebben we een klein drankje en dansje gedaan beneden in de bar maar niets wild aangezien er weer een drukke dag te wachten stond.

De volgende ochtend voor werk even na 12 uur Nederlandse tijd heb ik een videobel rondje gedaan en dat was dan wel weer heel leuk. Het was superleuk "iedereen" even te zien en het maskte de jaarswisseling compleet.

Er valt verder niet heel veel te vertellen dit keer aangezien ik dr laatste 2 weken non stop heb gewerkt met af en toe een klein strand of surf uitstapje.

1. Joke:
    9 januari 2020
    Ja, heel anders he...oud en nieuw vieren in het buitenland. Maar ik wens je ook een mooi, spannend en gezond 2020 toe!! Ik hoop dat het je veel nieuwe avonturen brengt en blijf vooral genieten!! Groeten vanuit Waddinxveen!
    Joke Mons
  2. Nicole:
    Bedankt Joke
  3. Ilona:
    10 januari 2020
    oei, bijna kan ik je zoenen:)
  4. Jolanda Monster:
    10 januari 2020
    Klinkt echt als heeeel wat anders dan thuis oud en nieuw vieren, beetje saai denk ik 🙈 behalve 1 ding voor jou wel zo fijn dat je niet veel mensen moest zoenen 🤣🤣 ik wens je nogmaals een heel gelukkig nieuwjaar, met een mooi avontuur. Dikke knuffellll voor jou ❤️
  5. Nicole:
    10 januari 2020
    Ja precies haha. Hoe het normaal is, is moeilijk te zeggen aangezien ik nu aan het werk was.