Go organic...

19 december 2019 - Lennox Head, New South Wales, Australië

Vrees niet ik ben nog niet in een "health addict" veranderd.

Naast mijn parttime werk bij "Beef and beach" heb ik een casual  baantje gevonden in een "organic store" Seed  and husk.

Zoals de naam al zegt  verkopen we organische producten maar daarnaast doen we ook smoothie, koffie, salades, acai  bowl, sandwiches ect.

Zoals het een organische winkel past wordt alles wat mogelijk is gerecycled of hergebruikt en uiteraard zijn de restproducten voor de kippen😎. De plastic "bio" bekers zijn zelfs composteerbaar.

Ik vind het zelf erg interessant omdat we van alles zelf maken. Ik doe vooral voorbereidend werk, smoothies , melk (voor de koffie en smoothies) en juices.  Zo maken we zelf 3 soorten melk, kokosnoot/macadamia, kokosnoot en amandel melk. Eigenlijk heel simpel maar een leuke ervaring.

Met dit baantje erbij zit ik weer aan een 40-uurige  werkweek en raakt de week langzaam vol. In mijn vrije tijd probeer ik nog steeds te leren surfen, naar het strand of gewoon lekker even thuis niks wat ook heerlijk kan zijn. En op de zaterdagen probeer ik overdag altijd wat met mijn huisgenoten wat te ondernemen.

Om af te sluiten nog een typisch momentje van deze ochtend.

Ik was gisteren laat thuis van werk en had niet heel goed geslapen dus was nog erg moe vanochtend. Zo rond 7 uur zat ik buiten aan mijn ontbijtje en ben ik serieus naar binnen gegaan om een vest aan te doen. Koud? Nee niet echt het was 19 graden🙈. Ik geloof dat ik langzaam begin in te burgeren😂.

UPDATE: video van het huis toegevoegd aan video's.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Helen:
    19 december 2019
    Leuk weer iets van je te lezen! Je casa is niet verkeerd zeg. Alvast fijne feestdagen Nicole. Ben benieuwd hoe kerst er daar aan toe gaat?
  2. Nicole:
    19 december 2019
    Ik ook haha het antwoord krijgen we volgende week😂
  3. Joke:
    19 december 2019
    Goed bezig!! Zeker niet verkeerd om wat aan ons milieu en je gezondheid te doen. Ook lekker blijven genieten hoor.
  4. Nicole:
    19 december 2019
    Oja absoluut haha ik leef graag gezond maar ben ook een bourgondiër
  5. Liane:
    19 december 2019
    Hahaha, fijn dat het inburgeren zo goed gaat.
    Hele fijne feestdagen!!!
  6. Arminda:
    19 december 2019
    Goed bezig zeg en wat een leuk huis hebben jullie
  7. Nicole:
    19 december 2019
    Ja echt heel erg prima huis😁
  8. Ilona:
    19 december 2019
    Ook iets wat bij jouw past, ben blij met ieder berichtje.
    Die bosbranden zitten mij we dwars 💋💖
  9. Nicole:
    19 december 2019
    Onder controle😉 wellicht fire near me checken i.p.v het Nederlandse nieuws die jutten je alleen maar op😎
  10. Nathasja:
    19 december 2019
    Ziet er goed uit zussie ❤️😘
  11. Conny van der Breggen:
    19 december 2019
    fijn dat je weer goed onder de pannen bent. hebben jullie ook last van de enorme branden? in ieder geval van de lucht?? of zit je daar te ver vandaan? fijne dagen . ook van arie en de rest van de familie.
  12. Nicole:
    19 december 2019
    Bedankt Con. Krijg er niet zoveel van mee. De lucht was erg grauw maar is nu weer helder. Zijn 2 branden op een uur afstand maar die zijn al een tijdje onder controle.
  13. Jolanda Monster:
    21 december 2019
    Leuk stukje weer nicole, lekker druk bezig zo te horen. Fijne feestdagen en genietse in dat mooie land kusssss ❤️
  14. Nicole:
    22 december 2019
    Thnx Jo, jullie ook fijne feestdagen
  15. John Bos:
    22 december 2019
    Hoi Nicole leuk om te lezen dat het goed gaat 2 banen dat is nog al wat gelukkig ook tijd om te genieten fijne feestdagen en tot het volgende berichtje in het nieuwe jaar
  16. Nicole:
    28 december 2019