Breinspinsels en toekomst plannen

1 november 2020 - Coolah, Australië

DSC01811       DSC01778      DSC01817
  Op het moment van schrijven zit ik op een bankje bij de Bundella lookout in de Coolah Tops. Genietend van een prachtig uitzicht met op de achtergrond niets anders dan de wind, een paar zingende vogels en een enkele muzikale krekel in de verte. Anders dan dat niets dan mijn eigen gedachten, genietend van dit prachtige uitzicht over de regio.

En wat is het mooi als je grootste zorg op dat moment is ; "What's next?"
Denkend aan mijn volgende bestemming en wat ik allemaal nog wil zien en doen kom ik tot de conclusie dat er nog heel erg veel is wat ik wil doen, en wat let me?
Gemis aan huis? ja dat is er zeker maar zo ver weg en ook zo dichtbij door de moderne technologie. Het is makkelijk om in contact te blijven met een ieder aan het thuisfront.
Zou ik naar huis willen? Ja graag, voor één of twee maandjes om vervolgens terug te keren en mijn plannen en dromen uit te laten komen. Helaas is door Covid-19 die optie nog ver weg en heb ik maanden geleden de overwogen beslissing gemaakt om hier te blijven.
Wat dat betreft is de toekomst onzeker maar waar deuren sluiten openen nieuwe deuren.

Vooralsnog ben ik gelukkig hier ondanks het gemis aan thuis, vrienden en familie. Wetende dat thuis altijd thuis is en vrienden en familie altijd daar.

DSC01785     DSC01788

DSC01769     DSC01803

Maar wat zijn die plannen dan? Nou zo ver nog niets concreets maar ideeën zijn er genoeg.

Zo ben ik momenteel aan het kijken naar de mogelijkheid om midzomer weer 2 maanden door te brengen in Lennox head waar het dan hoogseizoen is. Vervolgens wil ik een roadtrip maken door Queensland waar de grenzen weer open zijn voor nu, om vervolgens daar of in het Nothern Territory werk te zoeken. En dat brengt me aan het eind van mijn visa, en dan? Naar huis?

Yeah Nah, Nah Yeah.......

Uiteindelijk wel maar nu zeker nog niet! Hoog op mijn lijst staat West Australië die ik tot nu toe steeds op langer termijn heb moeten zetten in verband met Covid-19, het weer of door financiële redenen en ook nu weer gaat West Australië op het lange termijn plan. En dat is oké. Ik wil namelijk een grote trip plannen door West-Australië en daarvoor moet ik nog een beetje meer sparen en moet te timing qua weer ook goed zijn. Ik wil niet wandelen door de "Kimberleys" met 40 graden. Zoals ik al zei, hoog op de lijst maar langer termijn.

Je leest het al, genoeg ideeën, dromen en wensen. Momenteel ben ik met mijn werkgever in gesprek om hier volgend jaar in het hoogseizoen terug te keren, wat inhoud dat ik opzoek moet naar een nieuw visa om er nog een paar maanden aan vast te plakken. Er zijn daar verschillende opties waarvan enkele ook financieel interessant zijn maar alle hebben ze een kleine "uitdaging" waardoor dat voor nu nog onzeker is. Dus helaas  blijft het nog even afwachten of dit echt gaat lukken.

Voor nu weet ik welke richting ik in wil alleen nog niet welke weg daarheen leid.

Ik hoop dat Covid-19 snel onder controle komt en alles voor jullie weer snel terug keert naar "normaal". Ik zou heel graag willen dat internationaal reizen weer normaal wordt maar dat zal nog wel even duren. Het belangrijkste nu is dat we allemaal gezond blijven.

"Stay home, stay safe"

DSC01775     DSC01804

1. Marise:
    Trots op jou❤️❤️
  2. Nicole:
    ❤❤
  3. Marielle de Leeuw:
    1 november 2020
    Wow prachtige foto's weer.
    Spannend weer wat je volgende bestemming word, volg je hart 😘
  4. Ilona:
    1 november 2020
    Goed om te lezen ,dat je weet wat je wil,
    Hoe en wanneer is nog even puzzelen,je bent op dit moment op je plek,zoveel is wel duidelijk.
    HvJ,en hoop je toch in het echhie te zien en te knuffelen,hier in Nederland of daarin Australië, 😘
  5. John Bos:
    1 november 2020
    Je denk er goed over na en geweldig dat je het zo naar je zin heb en het je goed gaat geniet ervan veel succes en geluk je verdere reis 💋
  6. Louisemulleman:
    1 november 2020
    Weer een mooi verhaal en prachtige foto’s! En ja inderdaad volg je hart😘👍🏻💪🏻
  7. Jolanda Monster:
    1 november 2020
    Prachtig landschap zeg, Wouwww 😍 mooi avontuur beleef je toch. Wat je ook gaat doen, geniet er van. Kussss 👍😘😘
  8. Eric:
    2 november 2020
    Hey Nicole, mooi om te lezen dat you're still going strong down under. Altijd goed om je te beraden of je nog op koers ligt. Als ik je blog goed begrijp is dat zo, soms moet je beetje stuurboord en soms een beetje bakboord sturen. Dat gaat je vast lukken en keep us posted on your adventures and challenges!